Måndag igen...

Äntligen måndag eller? Efter att ha jobbat hela helgen så är måndagen ganska välkommen, speciellt eftersom jag är ledig idag ;)

Förra veckan hade Neo en sovkompis. Vi lånade över Jazza och ville kolla att dom kunde sova under samma tak då vi snart ska vara hundvakt till henne.
Allt flöt på bara bra, förutom att Jazza emellanåt blev lite less på Neo men de skulle jag oxå bli om nån konstant va uppe i mitt ansikte och skulle busa.
Passade på att koka &  torka lever som jag skulle ha till mutor under hundkursen och gissa vilka änglar dom blev. Hahaha dom satt som ljus och tittade medans jag önskade att jag hade en klädnypa över näsan för fy  f*n va de luktar illa av lever :(



De va inte längesen Jazza va större än Neo, de börjar syns på allvar bland hundar vi är vana att se attt Neo är en lite större ras och än är han ju inte fullvuxen. Men de gör inget för vi gillar vår lilla pony ;)-


                                           

Jag har fått en AWARD som de så fint heter av min allra bästaste ängel Anna och med den så ska jag tydligen avslöja 5 saker som ingen annan vet om mig och skicka den vidare till 5 andra personer som får slita sitt hår som jag och försöka hitta nått som ingen annan vet om.
Man kan ju tycka de är en enkel uppgift men icke!!! Jag pratar ju konstant om allt så vad vet inte nån om mig???
Här kommer ett försök:

1. Jag har fuskat med hjälp av korsordslexikon när jag spelat Betapet.

2. Jag låtsas sova när Neo vill ut kl 5 på morgonen och med en lätt knuff väcker Mattias så han får gå ut istället för jag :D

3. Jag kan stå och titta på naturen ibland och känna mig alldeles varm inombords över hur vackert de kan vara med alla färger, speciellt på hösten men de händer ganska ofta året om.

4. Jag kunde inte se klart King Kong filmen som kom ut för nått år sen för jag höll på att grina ihjäl mig på riktigt där i slutet av filmen.

5. Jag får nästan panik när jag får något under naglarna tex, sand, jord eller kaffepulver.


Jippiee, jag klarade de inom en timme och nu ska jag skicka vidare den... Hmm Anna tog ju många av mina bloggare men jag skickar denna Award vidare till:

Kusin Camilla
Syster Sofia
Svägerskan Åse
Mina trogna bloggläsare & kennelsläktingar Bamse & Valle
Margaretha som är Neos kennelmamma, kan man säga så???

Så, nu får nån annan plågas en stund ;)

Ha de så kul Muhahahahha

Kommentarer
Postat av: Zandra

han börjar bli en ordentligt stor kille. varje gång man ser honom så tycker jag att han har vuxit!

2011-03-17 @ 09:12:53
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Bamse och Valle

Sovkompis det är skoj. Vi har ju varandra jag och Valle, så att klara sig utan vore inte kul. Håller medom att du verkligen har växt. Hoppas ni får en trevlig helg. Nospussar från släkten i Boden

2011-03-25 @ 10:30:05
URL: http://mrbamse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0