Jultider...




Vi önskar er alla God Jul och Gott Nytt år!!


Varför är det samma sak varje år?
Tiden rusar iväg och man hinner inte med att varken njuta av julen eller att göra det man hade tänkt sig hinna med.
Jag tycker att den senaste veckan har varit helt kaotisk och nu äntligen kanske livet kan återgå till de normala, vad det nu kan innebära. Men trots allt har vi hunnit med massa roliga saker!
Vi har varit och grattat min brorsdotter Hilde i Ö-vik och hon fick en alldeles egen spark som jag målat i hennes favoritfärg rosa. Tyvärr måste jag återkomma med den bilden då jag glömde fota den när den va färdig :)
Sen har vi grattat Mattias mormor som fyllde år, varit på uppesittarkväll hos våra änglar i Strand, julafton hos Sigga & Kent samt juldagen hos min mamma & Bengt med alla mina syskon & deras familjer.
Där emellan har julklappar handlats och slagits in.....
Allt har varit trevligt men som sagt: Tänk om man kunde klona sig! Då kunde ena kopian flänga runt medans man själv kunde ligga hemma och njuta av julen. Säger bara de...tänk på de en stund ;)

För Neo har allt gått bara bra, han är så duktig med alla nya människor, hundar och miljöer. Men det märks att även han behöver en kopia.
Just nu ligger mina 2 pojkar i sovrummet och snarkar i kör, välbehövlig vila för dom båda.

Vill passa på att tacka för alla fina julkort och julklappar vi fått!!
Och inte att glömma ett stort tack till Frida som va Neo-vakt en hel dag så jag & Mattias kunde handla julklappar i lugn och ro.

Här är några kort från veckan som varit:



Hilde som öppnar paket :)




Mattias andra bror Jonas.



Min bror Jörgen & Hilde som passar på att mysa med Neo medans han fortfarande är i lämplig storlek för att ha i famnen ;)



Vilket även Husse gör när han tror ingen ser...



Min älskade Jul-Nisse



I väntan på ett eget paket...



Stora pojken Edwin skakade hand med tomten och vinkade glatt hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0