Snabbt lär man sig hur man kan få godis ;)

Vi försöker ju smått att lära Neo lite grann som kan vara använbart längre fram i livet som ex Kom hit, plats, stanna, skall m.m. Jag vet att han fortfarande är ganska liten men jag tycker man kan börja i tid.
Hur som så lyckas nästan inget av våra försök (än, skam den som ger sig!!) men han har lyckats snappa upp sitt, ligg och numera även vacker tass! Visst är det duktigt!
De här med vacker tass använder han själv numera stenhårt i sina försök att få godis. Han lyckas lika sällan som jag i mina försök att få han att stanna kvar på sin plats men han ger sig inte heller haha.

Det enda som jag kan tycka är lite konstigt att det här med godis bara är gott ibland. Ibland kan han göra vad som helst för godis men när han är lös och ligger i en storsnöhög 5 m från matte och det är -30 ute, då spelar det ingen roll vilket godis som det bjuds på. Visst är det lite typiskt....

Här kommer bildbeviset på "vacker tass" samt en bild på mjukis-tvättbjörnen som är den allra käraste snutten man kan ha om man är Neo:





Nån som har ett namnförslag på denna stackars tvättbjörn??
Eller nått bra råd hur vi ska göra nu inför nyår så han inte blir skotträdd för raketerna?


Kommentarer
Postat av: Freda

Ernst eller Hubert alt Boel el Gert



Just ja... jag kan också vacker tass :D

2010-12-29 @ 21:36:40
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Dujtig flicka, du ska få en godis när du kommer hem ;)

2011-01-01 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0