Helgen som va..

Tiden går som sagt för fort ibland och denna helg har verkligen bara rusat iväg.

Vi åkte på lördagen till Skellefteå till Hanna & Holger och sov där. Vi hade det som vanligt supertrevligt och jag lyckades t o m att fota Holger denna gång MEN tyvärr (förlåt Hanna, jag vet hur gärna du hade varit med på bilden) så glömde jag fota Hanna....Jag lovar, att hon kommer med på bloggen nån gång ;)


Se så stilig Holger är!!
Som sagt hade vi supertrevligt hos Hanna och jag hoppas verkligen att det blir fler besök där!

Sen på söndagen åkte vi till min syster vars son Edwin fyllde 2 år.
Där fick vi massa go´fika och sen även en god grekisk pytt (tror jag de hette) till middagen.



Mona och Neo busar ute. Det skiljer inte så mycke i storlek längre ;)



Edwins pappa Johnny som lånade skyddsglasögonen som hörde till Edwins motorsåg han fick av oss.



Momor med en trött Edwin i famnen. Jobbigt att fylla år ju!!!



Den goda middagen!




Söta födelsedagstillbehör som jag oxå vill ha när jag fyller år men med Emma som text på ballongen ;)



När vi kom hem på söndagkväll va Neo tvungen att gräva upp sitt hål i snön som han har jobbat så mycket med..
Passade även på att kolla hur mycke snö som kommit medans han varit borta..



Syns dålig jag vet men men..

Slutligen måste jag bara visa hur min bil såg ut när vi kom hem.
Ganska ofta för min bil höra diverse dåliga skämt p g a dess storlek (de är en Kaa, en grön) men de här tar ju priset! Kunde nästan ta den för en snöhög om man inte såg en del av reg.skylten.



Tack Mattias att du varit så snäll och skottat fram den igen så inte plogbilen tog den ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj vad mycket snö det hade kommit!



Det var trevligt att ni kom och kalasade! Och ja, det var alldeles riktigt en grekisk pytt som vi åt!

2011-01-12 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0