PRO here we come...

Ja. så känns det mer och mer nuförtiden...

Ni kanske tänker att jag är bäst nu igen men jag menade mer pro som i pensionärer...
Kanske ska passa på att säga:
                       
Men efter att helt missat tolvslaget för att hela familjen sov så känns det mer som "jaja, what ever"...
Så kan de bli, Mattias va inte helt fräsch ( Frida, inga kommentarer ;)  ) så vi bara chillade i sängen till ögonlocken föll ner. När man liks jobbar hela helgen så känns nyår inte så speciellt men jag saknade mina vänner som jag skulle fira med! Jättemycket!!!!!

Neo fixade nyår galant. Under kvällen så small några raketer under promenaderna men han brydde sig inte vilket vi va överlyckliga över.

Nu ikväll har vi hälsat på Mattias mormor & morfar. Han gillar verkligen att hälsa på där, så många goda smulor överallt och dessutom hade mormor tofflor med ludd vilket är ju de bästa att bita i ;)

Margaretha, tack för alla mail med råd, tips och påminnelser. Vi uppskattar det verkligen!!

Kommentarer
Postat av: Freda

JAG ÄR OSKYLDIG!!!! Jag sitter här nere sjuk, förkyld =(

2011-01-04 @ 16:33:52
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0