Tripp i stan..

Igår på min lediga dag åkte vi in en sväng till stan för att försöka hitta ett par vinterskor till mig, lite less på att frysa om fötterna.
Vi passade då på när det inte va så mycke folk i centrum att gå igenom stan. För Neo va det här premiärturen ( vad vi vet iaf ) och oj vad kul det va. Alla lukter, människor (som konstigt nog inte stannade och klappade honom såg det ut som han tyckte) och ljud. Han gick med nosen konstant i backen och när vi kom till plattorna utan snö så visste han inte riktigt hur han skulle gå. Han varvade sin gångstil med vanlig gång, hopp som i snöhög och skutt samt det jag nu kallar "taxstilen" dvs längs marken lågt gående med nosen nere sniffandes för glatta livet. Haha ni kan ju gissa hur kul han såg ut :D

Vi gick bara igenom, tänkte att istället göra samma tripp flera gånger så han får vänja sig istället för att stanna i vimmlet för länge.
Vi hade en bra dag och som bonus så hittade jag ett par skor.

Hoppas ni alla oxå har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0